Friday, June 14, 2013

kesedapan tanpa batasan

man of steel - henry cavill

ye separuh manusia.. separuh alien yg sedap
bila aku baca review ade yg menangis sebak sebab tengok die terbang
aku tersengih kecil sambil mengumpat
takkan la sampai menangis kot
ingat citer ombak rindu ke
tapi mmg sebak kot
dah la muka hero tu
aduhai lahai.. mmg power la casting
kalo muka hero feeling bagus mesti gagal citer tu
air muka die, mata die.. ko mmg dapat selamlah jiwa dia
ape yg die rasa.. ecehh

aku mmg tak layan la sebelum ni superman kat wayang
aku tgk smallville je
itu je yg best pun

tp man of steel is the whole new level of superman ok
the story development itself je dah buat ko goose bump
penceritaan die tentang bagaimana die mencari asal-usul tu yg drama
wajahnya confuse dan penuh tanda tanya
ahhhh im so in love
hatinya suci
suka membuat perkara yg baik
how manusia suppose to be kan
even alien kalau dilahirkan dan dibesarkan dgn org yg baik
akan ada moral values yg tebal
just like clark kent or should call him kal-el

lagipun tadi aku tengok imax 3d
ye ade beza yg sgt besar ye kawan-kawan
antara 2d, 3d dan imax 3d
imax 3d ade screen yg besar
pasal die ade dua projector
dan sistem bunyi yg menyentak jantung ko
mcm ko tengah tgk superman depan mata ko
eh mcm boleh peluk-peluk je hero gagah perkasa yg seksi itew
lois lane pun boleh cair la dgn tenungan mata superman
tudia

aku tak tau nak describe macam mana
tapi citer ni mmg best amatlah bagi aku
compare to ironman
pasal man of steel ni die tangkap perasaan
ade nilai kasih sayang yg tinggi dalam citer die
bila bab tangkap perasaan ni
terkesan die lain macam

org yg jenis majal mesti kata citer ni tak best
tapi bagi aku citer ni power tak bertepi-tepi
the fight element takde la paria sangat
and how he lemah dgn kryptonite tu realistic la
he do puke blood ok

even org sebelah yg tengok kali kedua pun still rasa best
bayangkan.

oklah i love u man of steel



No comments:

Post a Comment