Wednesday, June 12, 2013

now you don't

bestlah
hmm besttt
jesse eisenberg tak pernah menghampakan
dah la ocd
comel tak bertepi-tepi pulak tu
haih
lemah lutut kite



semalam tgk now you see me
anggaran dah seminggu la aku penasaran nak tengok
suppose nak tengok ngan gepren haritu
tp aku la batak sangat terpedaya dengan trailer after earth
pastu padan muka tak best
tapi takpelah.. kalau semua citer best
camne pulak kejadian die kan
dah la untung semalam gsc murah
2 tiket dpt harga 1 tiket club tau tak

now you see me
storyline die agak kuat pasal magician la
tp the bottom of the story
pasal balas dendam
cinta, kekeluargaan
fun, plot die laju
mcm semua benda die nak sumbat
cuma ade part yg satu scene magic trick tu mcm unnecessary la
boring sikit kat situ
pastu the camera takleh nak focus sgt kepade kekaseh aku
pasal citer tu on the whole kan

but seriously
die easy je
takdelah buat ko fikir bnyk sgt mcm inception
its just the sugar rush
mcm ko tak sabar nak tau ape jadi seterusnya
sumpah
ko rase mcm ko tau ape jadi
tp sebenarnye ko tak tau

cuma ending die
yg kat merry go round tu aku jammed pack
sumpah tak paham apekah tujuan
ni mcm gaya kena tgk lagi sekali ke ape?
aku mmg kaki wayang ehhe
esok nak tgk man of steel pule
awek siap dah book 3d imax
yg kelakar 3rd row from screen
booking dah lambat..
pastu x reti sabar nak tunggukan

No comments:

Post a Comment