Sunday, June 9, 2013

tak suka

dari zaman aku mula-mula diperkenalkan dgn dunia forum adalah kerana
sham kamikaze
ye zaman af3 mawi
masa tu ade rancangan apetah kat astro
pestu sham kamikaze bgtau
kalo minat die, join le forum die
itulah kali pertama seumur hidup aku, aku join forum ni
dah la aku mmg takde knowledge kot
tapi belasahlah
minat punya pasal
yg best kadang-kadang mamat tu sendiri yg online
dan layan fans girl die yg mcm lembu ni
termasuk aku
so bermula dari situ aku kenal ramai kawan dialam cyber
yg sama-sama minat dgn sham
kami start jumpa diluar
ade yg terus melekat jadi kawan baik sampai sekarang
serious.

aku mmg tak reti la dunia cyber ni macam mane sangat
dulu chatting mirc tu aku tau la banyak pentipu
forum tak tau la pulak
tapi lebih kurang la kot
ade je ramai yg sembunyikan identiti
lebih selesa jadi org lain
pentipu la jugak tu kan
konon cantik ramping, rambut lebat, putih gebu
padahal gedat, hitam, buruk
ahahahhaha
syukur ke hadrat ilahi aku ni jenis bersyukur dgn ciptaan maha pencipta
kalau tidak sure aku psycho bersame

lepas forum sham tu dah punah dek pentipu
maka kawan baik aku tu pun heret aku masuk forum bincang-bincang
katanya seronok jugak kill time lepak situ
aku mmg noob giler la time join tu
kena buli jgn cakap le
tapi lantaklah
aku jadi diri sendiri
sebab aku dah biasa dengan life yg benar-benar kat alam nyata ni
tak reti aku penggayaan dunia forum
lama-lama dah bole la adapt
pastu buat kawan
banyak kenangannya
kalo nak citer ni 7 hari 7 malam tak cukup. kahkah
pahit manis
tapi aku rasa pahitnye je yg banyak

bila dah tercerita ni
terpaksa la selit pasal die jugak ek
knowing him tahun 2009 kot
i mean aku kenal dia dr forum
but mmg tak penah communicate langsung dlm forum tu
sampailah aku terjumpa dia diluar
masa tu tengah lepak kat hartamas
we saw each other sambil senyum je
the next day
mcm tak cukup keyboard ni bersembang
instant klik
sejak tu terus rapat melekat
kami trade fone number
trade ym id
hari-hari cakap
we flirt, dirty talk
selesa giler la dgn die
even kalo ade ape-ape event forum tu
kami akan pergi bersama
lama la kawan
sampai 3 tahun
dan aku sayang die more than he sayang me
tapi mcm mak selalu pesan
org yg aku sayang sangat tu la yg akan melukakan aku dalam-dalam
mak selalu betul

tapi kenangan tetap kenangan
aku tak kesal dengan semua tu
yg aku kesalkan kami tak lagi berkawan pun
tak nafi
aku sangat rindu saat-saat kami berkawan baik dulu
mmg takde rahsia
semua benda pasal aku dia tau
macam itulah jugak dia

aku masih terkesan

aku pun tak tahu ape yg aku nak
aku dah terima hakikat
cuma aku rindukan dia sebagai kawan aku
mcm malam sebegini kami berbual panjang
die sangat memahami aku
mana silapnya aku

ini sekadar luahan
bukan bererti aku akan terus berlagu pilu begini
hari-hari aku berdoa agar hidup aku akan lebih bererti
semoga Allah permudahkan segalanya

dan untuk dia
aku mendoakan kesejahteraannya
harapan aku, dia simpan kenangan kami elok-elok

gud nite.

2 comments: