Thursday, June 20, 2013

used to call cik bintang

bulan ditutup awan

been listening to this in ayah car of course
sinar.fm sangat
pastu im confuse
yuna kape
sebab very the classic gitew
google google
yes
yuna remake lagu ni
lagu lama amat
rokiah wanda penyanyi asal uols
iols pun sampai tak kenal sape

tapi lagu ni sedap tak bertepi la
membuai perasaan
yuna pulak suara die
mabuk asmara aku

lirik die straight forward je
but deep
deep ke?
ahha


Wahai janji setia sudah diucapkan
Aduh kata bersumpah telah ku padukan
Kini engkau pergi jauh membawa diri
Tinggal daku seorang dalam sunyi sepi

Nun bulan ditutup awan
Terkenang hati bertambah rawan
Wahai jikalau ku tahu janji mu palsu
Tentu tidak ku turut sedari dahulu
Wahai janji setia sudah diucapkan
Aduh kata bersumpah telah ku padukan
Kini engkau pergi jauh membawa diri
Tinggal daku seorang dalam sunyi sepi
Nun bulan ditutup awan
Terkenang hati bertambah rawan
Wahai jikalau ku tahu janji mu palsu
Tentu tidak ku turut sedari dahulu




btw
masa skrg ni slow sangat bergerak ke ha
esok baru nak jumaat
aku feeling dah sabtu dah
hmm
penat
harini dgn briefing & training pasal e-caruman utk epf
dan2 je tn hj call bertalu
aku tak jawab
ape motif
ko bercuti sakan tu
kenape mesti nak jugak bergayut kat aku
ko carik la travel agent tu
die kan yg organize
bukan aku
dari semenjak dia pi europe aku dah pissed off
even weekend pun die kacau aku
dah giler agaknye

tp aku bersabar je lah
sebab sabar harini vendor bg aku duit cash
bnyk jugaklah
lepas beli makanan kucing yg 10kg tu
cap iams tau
ha kucing aku yg first sekali aku bela
which 8 years ago
dah sakit, tua
kesian
mak hari-hari nangis je
sedih
aku mcm rasa hayat kucing tu tak lama
tapi aku bersyukur la
dah jadi pencinta kucing almost 10 years
yg mcm-mcm org mengata aku pasal cat food aku bole byr instalment keta tu
eat ur heart out la kot
sekurang-kurangnya aku berbuat pahala walaupun kecil

im positive
and im happy for who i am
muahs

No comments:

Post a Comment